Brobygning

Brobygning SFO-klub
Klubben arbejder sammen med SFO om at sikre en god overgang for børnene mellem SFO og klub.
Som en del af brobygningen besøger 3. klasserne klubben 4 eftermiddage fra januar/februar til maj sammen med deres skolepædagog for derigennem at lære pædagoger og aktiviteter i klubben at kende. I februar inviteres forældre til et informationsmøde i klubben. I møder denne aften klub- og skolepædagoger samt en faglig leder.

Brobygning klub-ungecafé
I slutningen af 6. klasse stopper klubtilbuddet. I stedet for klub kan de unge forsætte i ungecaféerne under Ungdomsskolen.
I samarbejde med Ungdomsskolen arbejder klubben på en god overgang fra klub til ungecafé. Denne overgang arbejder vi på at styrke, så flere unge i slutningen af 6. klasse vælger ungecaféerne til.