Aktiviteter på SFO – en dag på SFO

SFO’en åbner kl. 6.30 for de børn der har behov for morgenpasning.
Der åbnes i fælleshuset og frem til kl. 7.20 tilbydes der morgenmad.
Kl. 7.30 går børn og voksne ud på sporene og kl. 7.50 møder klassernes lærere ind.

Når skoletiden er slut starter SFO. Der tilbydes hver dag forskellige aktiviteter fx bevægelses aktiviteter i salen/uden for, tur til svømmehal/skøjtehal, træarbejde i sløjdlokalet, kreative aktiviteter som syning, maling, perler og meget mere.
Børnene har også mulighed for lege selvvalgte lege i større og mindre grupper.

Der tilbydes hver dag et lille mellem måltid. Er man et meget sultent barn er det en god idé selv at have en ekstra mad med.

SFO på skolefridage

SFO’en er åben fra kl. 6.30 til kl. 17, fredag til kl. 16.
Alt efter hvor mange børn der kommer på SFO planlægges ture og aktiviteter. Der tilbydes som regel 1-2 ture ud af huset.
Mange børn er glade for ”bare” at lege på SFO’en. Der er god plads, der er ikke så mange der skal deles om legetøjet og ikke mindst er der god tid til fordybelse.