Lindehøjskolens ordensregler

Jeg vil gøre mit bedste for at opnå så stor viden som muligt.

Jeg vil være et godt eksempel for andre, så alle får de bedste muligheder for at udnytte deres evner.

Jeg forstår, at skolens regler er lavet, for at alle elever kan få mest muligt ud af deres skolegang og have det rart og trygt på skolen.

Derfor vil jeg gøre mit bedste for at overholde Lindehøjskolens ordensregler, som er:

1) Jeg vil møde til tiden hver morgen og efter frikvartererne.

2) Jeg vil gøre mit bedste for at være klar til undervisningen og have orden på mine ting.

3) Jeg vil passe på mine egne, mine kammeraters og skolens ejendele, og være med til at klassen og fællesområderne ser pæne ud hele tiden.

4) Jeg vil være høflig og hensynsfuld overfor alle voksne og børn på skolen.

5) Jeg vil tale pænt til og om andre - både børn og voksne på skolen.

6) Jeg vil arbejde med udfordringer angående min egen eller andres opførsel.

7) Jeg vil gøre mit bedste for at overholde skolens politikker.

Ved overtrædelse af skolens ordensregler vil skolen altid i første omgang arbejde på at hjælpe eleven til at kunne overholde ordensreglerne. Forældrene kan inviteres ind i dette arbejde. Hvis det på trods af denne indsats, fortsat ikke er muligt for eleven at overholde ordensreglerne,

kan der iværksættes foranstaltninger jvf. bekendtgørelsen ’Fremme af god orden i Folkeskolen’.

Revideret og godkendt i skolebestyrelsen den 9. juni 2022