Byggeri på Lindehøjskolen

Tagrenoveringen af skolens tage på mellemtrinet og udskolingen er rigtig godt i gang.

Taget og 2. salen på vestfløjen er meget tæt på at være færdig, så vi snart kan tage de nye, lækre lokaler i brug. Taget har bl.a. fået kvistvinduer, som giver et rigtig godt dagslys i lokalerne, og isolering efter nutidige standarder, der giver et bedre indeklima. Byggepladsen omkring vestfløjen bliver taget ned, når renoveringen af taget er helt færdig.

2. sal øst: renoveringen af dette tag er sat i gang. Byggepladsen optager halvdelen af parkeringspladsen ved Borgerdiget og vil gøre det frem til tagrenoveringen er færdig ind i det nye år. Vi opfordrer til, at børnene går eller cykler til skole i videst mulige omfang.

Byggehegn